Testování cílit převážně na:
Známé problémy
  • Doprovodné mise (escort missions) – po dosažení značky místa setkání (rendezvous marker) se může stát, že v misi nebude možné pokračovat.
  • Nabídka pro opravu lodi může být nedostupná, ačkoli by měla jít zvolit.
  • Poté, co byla loď opravena, mohou vyměnitelné komponenty na lodi lodi zůstat i po jejich zničení a duplicitní součástka odpadne.
  • Oprava lodi a dotankování paliva může selhat, pokud se tyto služby vyberou zároveň. Dočasné řešení: vybrat každou službu zvlášť.
  • Procházení nastavením úprav postavy může způsobit pád hry.
  • Po vyprázdnění náhradního Animus zásobníku není možné dát na jeho původní místo nový plný.
  • Poté, co byla loď zničena, může být u ní v terminálu zobrazen stav “unknown“. Je možné si ji vyvolat, ale v přiřazeném hangáru se neobjeví.
  • Vystupování z/do vesmíru (EVA) může způsobit, že se hráč začne samovolně náhle otáčet a způsobí si zranění.
  • Při odhazování věcí se může stát, že tento předmět propadne podlahou.
  • Když jsou FPS serveru nízká, mobiGlas se po otevření může samovolně hned zase zavřít.
  • Na Lorville se může objevit stojící vlak navíc, který bude překážet a znemožňovat používání místní MHD.
  • Na obrazovce terminálu pro půjčování lodi může být loď zobrazena s chybějícími částmi, příp. její vyobrazení může chybět úplně.
  • Caterpillar se při přistávání na povrchu planety/měsíce může občas houpat nebo se celý převrátit.
  • Služby poskytované CryAstro nemusí být na řadě míst dostupně. Dočasné řešení: nedokončete zcela přistávání, ale vznášejte se nad přistávací plochou a takto o dané služby požádejte.
  • Půjčování lodí / odpočet pro půjčené lodě nemusí fungovat při půjčování druhé lodě.
  • Pokud tvůrce party zemře daleko od místa pro vzkříšení (respawn), zmizí od svých spoluhráčů.
  • Pokud byla loď zničena poté, co se hráč odhlásil z postele na lodi (bed logout), vrátí se na původní server.
  • NPC mohou na místech, kde by neměly (a kde by to ani nikdo nečekal), vykonávat různé animace.
  • Countermeasures (protiopatření proti střelám) nefungují tak, jak bylo zamýšleno – k odlákání střel.
  • 890 Jump nemá správnou kapacitu pro náklad.
  • Combine Cannon a distortion weapons nefungují tak, jak by měly.
  • Pokud je značka pro quantum travel na okraji planety/měsíce, může se stát, že to loď vezme skrz planetu/měsíc a exploduje (ta loď, ne planeta 🙂 )..
  • Nakoupené zboží se často nezobrazí (pouze vizuálně) v nákladovém prostoru lodi.
  • Krátce po spuštění Star Marine (“naloadování se do SM”) a palbě ze zbraní je možné, že se hra bude chvíli “cukat” a výkon hry se nakrátko propadne.
  • Oznámení o NPC “majáku” (beacon) někdy zobrazuje nepřesnou vzdálenost.
  • AI lodě (= ty ovládané počítačem) se často mohou zaseknout v půlce svého pohybu a už se nerozhýbat.
  • Značky označující nepřátele ve Star Marine mohou někdy být vidět i přes zeď.

Aktualizace funkcí (Feature Updates)

Lodě a vozidla
  • Carrack už opět může používat přistávací plochy / hangáry označené Large size.
  • Množství paliva, které bylo u Carracku dočasně navýšeno v předchozím patchi, bylo opět sníženo.
  • Kvantový pohon (quantum drive) Carracku byl vyměněn za mnohem palivově úspornější verzi.
  • Na HUD Carracku bylo přidáno stínování.
  • Upraveny animace pro přistávání pro mírné zmenšení šířky lodi během přistání.
  • U vnější části přechodových dveří do Cartography deck na Carracku byla doplněna gravitace.
  • Dokončeno vylaďování IFCS (avioniky) Carracku.
  • Dokončena další fáze vylepšení nasvícení Carracku.
  • Dokončena další fáze vylepšení VFX (vizuální efekty), LOD (míra detailů) a vizuální stránky (Art).

Opravené chyby

  • Opravena chyba, která mohla zapříčinit, že po promazání databáze (wipe) došlo i k vymazání peněz a ve hře měl hráč 0 aUEC.
  • Opraveny chyby, které při upravování Carracku způsobovaly problémy s hmotností lodě.
  • Opraveno mnoho mezer ve štítech kolem trysek a střílen (thrusters, turrets) na Carracku.
  • Tlačítko pro ovládání vnější rampy Carracku by po prvním použití mělo fungovat stále.
  • Obě střílny (ball turrets) na Carracku by měly mít stejné omezení pro rozsah palby.
  • Opravena chyba, kdy tlačítka pro přivolání výtahu v Carracku nebyla vidět.
  • Opravena řada míst uvnitř Carracku, které byly bez vzduchu.
  • Opravena konzole pro přvolání výtahu tak aby Fixed the call elevator console position so it no longer clips into the railing in the Carrack.
  • Postele v kajutě kapitána/posádky by už měli mít možnost vybrat si volbu odhlásit se (bed logout).
Technické
  • Opraven pád serveru.